Gyakori kérdések

maxresdefault.jpg

 

Összegyűlytöttem pár kérdést, ami az oldallal kapcsolatban felmerülhet bennetek, olvasókban…

 

Mi várható az oldalon?

Mivel a HollywoodPressAgency  hosszú ideje tartós álomba szenderült, így úgy gondoltam az ott publikált cikkeimet, kritikáimat fogom átmenteni ide. Emellett szeretném egy helyre összegyűlyteni a különböző filmekkel, játékokkal, könyvekkel kapcsolatos okfejtéseimet.

Jogosan merülhet fel a kérdés hogy mégis milyen témájú filmek, játékok, könyvek kerülnek terítékre?

Elsősorban olyan filmekkel, könyvekkel, sorozatokkal, video-játékokkal szeretnék foglalkozni, amik valamiben eltérnek a fő sodortól, a nagy „átlagtól”. Mivel sem időm, sem energiám nincsen az éppen aktuális és népszerű produktumok bemutatására, ezért úgy gondoltam, hogy elfeledett, kevésbé ismert műveket szeretnék a tisztelt publikumnak prezentálni. Ha gonosz lennék, azt mondanám, hogy ezekre rajtam kívül a „kutya sem kíváncsi”.

Viszont szeretném bebizonyítani az irományaimmal, hogy attól még hogy kevésbé ismert, „közkedvelt” a bemutatott mű, attól még lehet szórakoztató, vagy éppen mély mondanivalójú.

Milyen gyakran szándékozol cikkeket megosztani a nagyérdeművel?  

A gyakorisággal kapcsolatban nem ígérhetek előre semmit. A terveim szerint legalább kéthetente szeretnék majd publikálni cikkeket, de lehet, hogy csak havonta elvétve sikerül majd egyet-egyet. 

Mindenképpen hosszabb “lélegzetvételű”, tartalmasabb irományokat szeretnék publikálni nektek, amikben részletesen “kivesézem” az adott művet, ehhez pedig szerintem több idő szükséges. De persze mindez még a jövő zenéje. De azt megígérhetem, hogy tájékoztatlak majd bennetek mindenképpen a fejleményekről.

Szándékozol-e majd más témakörben is publikálni? 

Mint a “japán pudva” elkötelezett rajongója, mindenképpen szeretnék majd anime sorozatokról, vagy akár képregényekről, mangákról is publikálni, ahogy időm engedi. 

Emellett egy külön „vélemény” blokkban szeretném majd kifejteni a gondolataimat, véleményemet olyan témákban, amik vagy nem kapcsolódnak szorosan egy-egy adott filmhez, könyvhöz, vagy úgy gondoltam, hogy érdemes nekik egy külön cikket szentelni.